Kvalitní dětský značkový second hand z Anglie
Nákup ve vaší tašce
0 Kč
0
Produkty
O firmě   |    Obchodní podmínky   |    Tabulka velikostí   |    Prod. značky   |    Registrace   |    Rezervace   |    Kontakt   |   

Produkty
Dle velikosti
0
32
34
36
38
40
42
44
50
52
56
62
68
74
80
86
92
98
104
110
116
122
128
134
140
146
152
158
159
164
168
170
176
Dle výrobců
Nacházíte se: Úvod / Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

zpět

Značkové oblečky jsou internetový obchod s dětským značkovým second handem a outletem a jako takový jsou veškeré smluvní vztahy uzavírány v souladu s právním řádem ČR. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Není-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami obchodním zákoníkem, č. 513/1991 Sb., vše ve znění novel.

Provozovatel eshopu:

Viktor Fiala
K Remízku 303
250 63 Veleň
IČ : 71342176


1. Jak nakupovat


Vítáme Vás na www.znackoveoblecky.cz.
Provedeme Vás krok po kroku nákupem v tomto internetovém obchodě.


HLAVNÍ NABÍDKA

Na úvodní straně můžete vstoupit do hlavní nabídky zboží dvěma způsoby, buďto z nabídky Nové zboží rozkliknutím nápisu Všechny produkty nebo druhým způsobem přes hlavní nabídku na liště obchodu, rozkliknutím okénka Produkty.


VÝBĚR ZBOŽÍ

Hlavní nabídka zboží Vám nabízí všechno zboží z naší nabídky. Zde si můžete vybrat, jakým způsobem budete nakupovat. Máte možnost vybírat podle velikosti, značky nebo podle druhu kategorie zboží, kterou potřebujete, jako třeba tepláky, pláštěnka, triko nebo jarní bunda. Pro ty kdo chtějí maximálně upřesnit výběr zboží, je ve vrchní části hlavní nabídky filtr, ve kterém máte možnost maximálně upřesnit parametry oblečení, které právě hledáte.


DETAIL ZBOŽÍ

Při listování hlavní nabídkou produktů,klknutím na fotku nebo symbol lupy, se Vám otevře detail oblečení, kde máte přesné míry, popis oblečení, materiál, a odkaz na tabulku velikostí a stručný návod, jak měříme. Můžete zde  také využít možnosti odeslání kopie této stránky do mailové schránky třeba Vaší kamarádce. Tuto službu umožňuje tl. Doporučit známému.


VLOŽIT DO TAŠKY

Chcete li si koupit Vámi vybrané oblečení, v detailu máte mimo těchto možností také tl. Vložit se symbolem nákupní tašky. Po kliknutí se Vám zboží vloží do tašky a od této chvíle je vložené ve Vaší nákupní tašce. Takto do tašky můžete vkládat každý vybraný kus. Přehled o tom, co jste vložili do Vaší tašky naleznete na pravé horní straně, kde si můžete Prohlédnout nákup a v okénku tašky máte také přehled o počtu vložených oblečků.

KOUPIT nebo REZERVOVAT

Vložením do nákupní tašky jste zboží ale ještě nekoupili, dokončení nákupu provedete tím, že si otevřete tl.
Prohlédnout nákup  a ve Vaší tašce si zvolíte možnost přímého nákupu tl. KOUPIT nebo rezervace zboží tl. REZERVOVAT (rezervace je plně automatická a objednávka se Vám nejpozději za 21 dní automaticky odešle).

KOUPIT

Jestli nejste již zaregistrovaní a přihlášení, budete k tomuto vyzváni při dalším kroku potvrzení objednávky, kde máte také možnost nakoupit bez registrace. Poté si již vyberete jen způsob odběru nebo dopravy a také způsob úhrady.
V posledním kroku toto celé potvrdíte tlačítkem KOUPIT.

REZERVOVAT

V případě, že vložíte zboží do rezervace, musíte být zaregistrovaní a přihlášeni pod svými přihlašovacími údaji (heslo a jméno). Po kliknutí na tl. REZERVOVAT se Vám vytvoří nová rezervace. Máte li již otevřenou rezervaci z minula, zboží se Vám po dobu trvání rezervace (max 21 dní) přidá již k existující objednávce v rezervaci.
Přejete li si ukončit rezervaci dříve a odeslat zboží, klikněte na odkaz Přehled rezervací v menu u Vaší nabídky ve střední horní části stránky a zde v přehledu rezervací máte možnost rezervaci uzavřít a odeslat okamžitě kliknutím na tl.Ukončit rezervaci a odeslat zboží. Nezapomeňte vybrat způsob dopravy a platby, jinak Vám bude objednávka automaticky doručena poštou a až po úhradě na náš účet.


Máte li dotaz, na který jste nenašli  odpověď, můžete nás kontaktovat na info@znackoveoblecky.cz
nebo na tel : 775 029 058

 

2. Registrace a sleva zboží


V internetovém obchodě Značkovéoblečky.cz mohou nakupovat jak zákazníci s registrací, tak i bez registrace. Registrovat se můžete zde. Registrací zákazník získá základní 2% slevu na nákup a po každém přihlášení pod svými přihlašovacími údaji se mu zboží zobrazí již s nižšími cenami. Další výhody registrace jsou historie vašich nákupů, oblíbené položky, či možnost informování emailem o novinkách a změnách v našem elektronickém obchodě, tzv. newsletter. Největší výhoda registrace je však bezesporu možnost rezervace zboží, více viz. Rezervace zboží. Registrace je nezávazná a jako taková nezavazuje k nákupu v internetovém obchodu. Pokud jste se registrovali již v předchozí době  a tudíž jste registrovaný zákazník, musíte se před začátkem nákupu přihlásit pod svým uživatelským jménem a heslem platným pro Váš účet.

Po první registraci a následném přihlášení se Vám zboží bude zobrazovat již slevněné. Zpravidla však až následující den po registraci, protože Vás musí náš administrátor zařadit do slevové skupiny.


3. Objednávka, stornování objednávky


Každá objednávka, kterou zákazník potvrdí v posledním kroku, po výběru dopravy a způsobu úhrady stiskem tlačítka KOUPIT, je považována za závaznou v plném rozsahu a jako taková se stává elektronickou kupní smlouvou. Porušení kupní smlouvy se řídí občanským zákoníkem. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých předepsaných údajů a náležitostí v objednávkovém formuláři. Registrovaní zákazníci mají tyto údaje po přihlášení předvyplněné automaticky. Závaznou objednávku nebo její část je možné stornovat ze strany zákazníka pouze e-mailem nejpozději do 10hodin ráno dne následujícího po dni uzavření objednávky, je li objednávka již uhrazena, vrací prodejce částku nižší o poplatek za platbu, dle tarifu banky. Storno objednávky musí být v takovém případě rovněž potvrzeno ze strany prodejce. V případě, že byla objednávka zabalena nebo dokonce odeslána, stornovat ji již z těchto důvodů nelze.
Objednávku může stornovat také prodejce a to v případě, kdy nelze potvrdit skutečnou identitu zákazníka nebo v případě, kdy nebude dodržena 7denní splatnost za objednané zboží, ( to platí pouze při platbě převodem na účet - v tomto případě se snažíme nejprve zákazníka kontaktovat) a také v případě, kdy zákazník vědomě nepřevezme dobírkové zásilky během úložní doby České pošty, ( v tomto případě bude zákazníkovi vystavena také faktura k úhradě za vzniklé náklady a v případě neuhrazení vymáhána exekučně dle právních norem ČR). Méně pravděpodobným důvodem ke stornu objednávky může být ze strany prodejce storno z důvodu, že nemůže dodat objednané zboží v daném termínu ( technické důvody, vážná nemoc).
Pokud zákazník opakovaně stornuje z jakéhokoliv důvodu svou objednávku nebo její část, vyhrazuje si prodejce možnost tohoto zákazníka po předchozím upozornění neobsluhovat.

4. Rezervace zboží


Registrovaní zákazníci mají také možnost rezervovat zboží na dobu až 3 týdnů. V této době je možnost k již založené rezervaci přidávat zboží, které doplňujeme pravidelně vždy v Út a Pá. Rezervaci je také možno uzavřít předčasně v přehledu rezervací , převést v objednávku a my poté zboží odešleme okamžitě. Pokud tak neučiníte, po vypršení 21 denní lhůty se rezervace automaticky převede v objednávku ( rezervace ukončuje automat ) a zboží bude dle obchodních podmínek odesláno.
Rezervace zboží Vám dává možnost rezervované zboží odeslat za jedním balíkem a ušetřit tak na dopravném, popřípadě při překročení částky 1200,- Kč vč. DPH si nechat zaslat zcela zdarma kurýrní službou GLS.

Rezervace se také ukončí při překročení částky 3000,- Kč vč. DPH a to bez ohledu na dobu jejího trvání. Takto vzniklá objednávka je odesílána pouze po uhrazení na účet, na adresu nebo při hotovostní platbě při osobním odběru.
Rezervace je závazná forma objednávky a nelze ji stornovat!


5. Platební a doručovací podmínky


Zásilky doručujeme pouze po České Republice a platit lze u nás pouze v Kč.

V současné době máte na výběr z těchto možností plateb a doručení:


Způsoby platby a doručení:


  • OSOBNÍ ODBĚR - pertnerské místo - na adrese: Praha 7 Holešovice, Komunardů 55, výdej je zpoplatněn 19,- Kč
  • OSOBNÍ ODBĚR  - sklad - na adrese : Praha 9 Kbely, Rackova zahrada 1123, ze dvora u garáží - zdarma
  • Kurýr GLS - platba předem na ÚČET - objednávku je nutné uhradit do 7 dnů, cena doručení je 89,- Kč. Balíček je doručen do druhého dne po odeslání.
  • Kurýr GLS - platba na DOBÍRKU - cena dopravy a doběrečného je 119,- Kč. Balíček je doručen do druhého dne po odeslání.
  • ZDARMA kurýr GLS - vždy při objednání za více než 1.200,- Kč.
  • Zásilkovna - platba předem na ÚČET - objednávku je nutné uhradit do 7 dnů, cena doručení je 64,- Kč.
  • Zásilkovna - platba na DOBÍRKU - cena dopravy a doběrečného je 84,- Kč.


Při platbě v hotovosti : Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Osobní odběry jsou u nás řešeny přes partnerské společnost.

Při platbě na účet je objednávka odeslána po obdržení patby na náš účet.

Při osobním odběru Vám bude dle Zákona č. 112/2016 Sb. ZoET vystavena elektronická účtenka. V odběrném místě Praha Holešovice obdržíte účtenku v tištěné podobě. Zákazníci, kteří si vyberou osobní odběr v Praze Kbelích, obdrží elektronickou účtenku v elektronické podobě s URL adresou, kde bude účtenka navždy uložena. Potvrzením obchodních podmínek při dokončení objednávky rovněž souhlasíte s vystavením elektronické formy účtenky.

Zásilky na dobírku odesíláme zpravidla nejpozději následující den po objednání. Na dobírku odesíláme pouze objednávky nepřesahující částku  3000,- vč. DPH - individualní přístup po telefonické dohodě. Zásilky zasílané na dobírku ověřujeme telefonicky se záznamem hovoru. Současně si vyhrazujeme právo automaticky neodesílat objednávky, kde cena dopravy přesahuje celkovou cenu objednávky. Tyto objednávky automaticky ověřujeme a v případě nemožné autorizace, či nepotvrzení objednatele se zasláním, si vyhrazujeme právo objednávku stornovat.

Zásilky v celkové hodnotě minimálně 1200 Kč včetně DPH mají dopravu službou GLS zdarma. V případě, že by tato hodnota vzhledem k využití možnosti navrácení některého zboží byla posléze nižší než požadovaná částka, může být cena poštovného dodatečně odečtena z částky za vrácené zboží.

Zásilky na dobírku, které nebudou vyzvednuty ve stanovené lhůtě a budou vráceny, zasíláme po výzvě a následné dohodě pouze po úhradě na účet.
V případě, že zákazník vrácenou zásilku ani po výzvě neuhradí na účet a vrácená zásilka bude muset být stornována, bude v tomto případě účtováno balné, poštovné a manipulační poplatek ve výši 100,- Kč  + 20,- Kč za každou vyskladněnou položku.

Pohledávky,které nebudou uhrazeny, předáváme inkasní a exekuční agentuře.
Nezapomínejte, že objednáním zboží současně souhlasíte s Obchodními podmínkami internetového obchodu a uzavíráte tak regulérní kupní smlouvu na dálku prostřednictvím sítě internetu.



6. Nevyzvednutí zásilky


Zásilky na dobírku, které nebudou vyzvednuty a budou vráceny zpět, zasíláme opětovně dohodou pouze po úhradě předem na účet č. 2500171120/2010.
V případě, že zákazník vrácenou zásilku ani po výzvě neuhradí na účet a vrácená zásilka bude muset být stornována, bude v tomto případě účtováno balné, poštovné a manipulační poplatek ve výši 100,- Kč a 20,- Kč za každou vyskladněnou položku.

Pohledávky, které nebudou ani po dohodě uhrazeny, jsou vymáhány exekučně.
Nezapomínejte, že objednáním zboží současně souhlasíte s Obchodními podmínkami internetového obchodu
.


7. Dodací lhůta


Při platbě na dobírku jsou objednávky odesílány nejpozději do dvou dnů od přijetí objednávky ( mimo víkendů, svátků a předem oznámených dovolených a také při nemoci ) a nejpozději do dvou dnů po obdržení platby na účet v případě platby převodem, či vkladem na účet. Při osobním odběru je zákazník vždy vyrozuměn, kdy je zboží připravené k vyzvednutí, zpravidla  to bývá den následující po vyřízení objednávky. V případě využití rezervace ihned po jejím uplynutí, případně po dohodě kdykoliv před uplynutím rezervační doby do 2 dnů po vyrozumění.



Expedice o svátcích - hlavně pak o Vánočních svátcích

Informace o dočasných změnách v doručování, expedici a dodací lhůty během svátků, hlavně pak o Vánocích naleznete vždy v informacích Aktuality na pravé horní straně úvodní stránky našeho obchodu. Nebude li tato změna přímo avizovaná v našich aktualitách, zůstávají naše dodací podmínky stejné.


8. Reklamace, vrácení zboží


V souladu se zákonem č. 367/2000  má zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů ode dne, kdy převzal zásilku a zboží vrátit. V případě, že jste se rozhodli zboží vrátit, musíte nás předem o této skutečnosti informovat prostřednictvím e-mailu. Poté zboží musíte odeslat doporučeně jako balík ( poštovně značeno jako BA ), kompletní, v původním stavu a nepoškozené na adresu provozovny :


Přiložte tento vyplněný formulář

Značkovéoblečky.cz
Fiala Viktor
Rackova zahrada 1123
197 00 Praha - Kbely


Jak postupovat:
1. pošlete email s vyrozuměním o vracení zboží na adresu satnicek@secondhand-bazarek.cz
2. my Vám zašleme kód, který si vytisknete a nalepíte na balíček
3. balíček následně doneste do jakéhokoliv výdejního místa Zásilkovny - viz. seznam míst  www.zasilkovna.cz/pobocky
4. do balíčku prosím přiložte vyplněný formulář, který naleznete ZDE
5. po obdržení balíčku Vám zašleme dle přiložených údajů na účet peníze,
od kterých bude odečtena částka 64,- Kč za službu zpětného doručení.

- před odesláním reklamace, čtěte obchodní podmínky
. Cena zboží vč. poštovného ( vyznačeno na faktuře jako částka Celkem ) Vám bude vrácena nejpozději do 14 dnů od obdržení zásilky zpět, na Váš účet

V souladu se zákonem č.367/2000 se vrácení poštovného vztahuje pouze na zásilky, které budou vráceny celé, nikoliv na jednotlivě vrácené kusy z těchto zásilek. Proto prosím měřte, v detailu každého produktu jsou přesné rozměry.

Potřebné platební a případně další údaje přiložte k zásilce. Zboží nelze vracet na dobírku, jakékoliv takto vrácené zboží nebudeme přijímat. V souladu se zákonem nelze uplatňovat reklamace na použité zboží po uplynutí 14-ti denní lhůty na vrácení zboží. Další ustanovení se řídí platnými zákony ČR v den realizace obchodu, kterým se v tomto případě myslí závazná rezervace nebo objednávka.

Pokud bylo v objednávce, z níž zákazník zboží vrací, využito poštovné zdarma a hodnota vraceného zboží snížila původní cenu objednávky pod částku za kterou je odesíláno ZDARMA, bude poštovné zákazníkovi doúčtováno ponížením částky za vrácené zboží.

Zboží lze také vrátit zpět pomocí služby reklamační asistent na pobočkách Zásilkovny, v tomto případě bude odečteno od částky za vrácené zboží 64 Kč za využití této služby. 
Částka za zboží vč. poštovného ( vyznačeno na faktuře jako částka Celkem ) Vám bude vrácena nejpozději do 14 dnů od obdržení zásilky a to zpět na Váš účet.

V souladu se zákonem č.367/2000 se vrácení poštovného vztahuje pouze na zásilky, které budou vráceny celé, nikoliv na jednotlivě vrácené kusy z těchto zásilek. Proto prosím měřte, v detailu každého produktu jsou přesné rozměry.

Potřebné platební a případně další údaje přiložte k zásilce. Zboží nelze vracet na dobírku, jakékoliv takto vrácené zboží nebudeme přijímat.

V případě, že vyhodnotíme jednání zákazníka při objednávání, rezervování a reklamacích jako spekulativní, či nás zákazník záměrně uvede v omyl, vyhrazujeme si po předchozím upozornění právo zákazníka v budoucnu neobsluhovat.
Za spekulativní chování lze také považovat, když zákazník, který si zvolil osobní odběr, objedná větší množství oblečení a toto si probírá až při osobním odběru. Z tohoto důvodu jsou uvedené míry u každého kusu oblečení. Za spekulativní chování nebude považováno, když velikost oblečení neodpovídá popisu nebo v případě, když se jedná pouze o jednotky kusů.



9. Ochrana osobních údajů GDPR a závazky provozovatele


Provozovatel internetového obchodu se zavazuje :
  • Přistupovat  ke každé objednávce s maximální možnou pečlivostí a zodpovědností.
  • Informovat zákazníka emailem o stavu objednávky.
  • Informovat zákazníka v případě možnosti nesplnění dodacích lhůt (2-5 dnů).
  • Uveřejňovat skutečné a konečné ceny.
Provozovatel  internetového obchodu značkovéoblečky.cz, se zavazuje nakládat s veškerými osobními údaji v souladu se zákonem na ochranu dat. Vaše osobní údaje nebudou poskytovány třetím osobám, ani jiným subjektům a budou použity pouze pro účely vnitřních potřeb. Toto ustanovení zůstává v platnosti i v případě ukončení činnosti elektronického obchodu.

zpětnahorutisk
Menu
O firmě / Jak nakupovat / Obchodní podmínky / Tabulka velikostí / Prodávané značky / Registrace / Rezervace / Kontakt Ochrana osobních údajů / Cookies
Všechna práva vyhrazena značkovéoblečky.cz 2010, vyrobilo eline.cz     mapa obchodu
Newsletter
Zasílání novinek e-mailem:

Souhlasím se zpracování osobních údajů